justerica.blogg.se

Vågen

Publicerad 2013-01-22 12:30:03 i Träning & Kost,

- min värsta fiende...

För ca 5 år sedan hade jag en rejäl dipp. Jag mådde dåligt och rasade ner till 43kg...

När jag sedan träffade min älskling så blev det bättre.. Jag började sakta men säkert hitta tillbaka till mig själv och jag fick tillbaka lite av mina former..

Sen har det gått lite upp&ner. Och jag skyller allt på vågen och mitt vrickade tänk. Efter min 43kg-dipp gick jag upp 12-15 kilo, till min "normalvikt". Men då när vågen visade 56-58kg ville jag ner under 55kg.. Och när jag är under 55kg, vill jag ner till 53kg, sen under 50kg.... Och så är allt igång igen..

Så numera är vågen förbjudet område! Jag går istället efter hur jag mår och hur jag känner mig och hur kläderna sitter :)

Det är ju bara en siffra!!
Onödig information!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela