justerica.blogg.se

Vad är det för sjuk värld lever i?!

Publicerad 2013-01-15 23:41:08 i Allmänt,

Ligger i sängen och kikar lite på instagram och kom in på en ung, söt och vacker tjejs.. Hon tycker att hon är ful, äcklig och tjock. Hon skär dig själv och hon svälter sig själv. "jag måste gå ner i vikt, jag måste bli smal, annars vill jag inte leva" skriver hon - och folk gillar detta?!

Det är sjukt! Människor som peppar varandra och ger tips och råd på hur du kan överleva på så lite så möjligt... Dom ger varandra beröm och jämför skärsår. Och dom skär djupt! Jag kom över mängder av bilder, men det är inget jag tänker lägga ut..! Det gör mig så ledsen!

Det är förbjudet att läggs ut naket på instagram (dom bilderna tas bort) men självsvält och självmordsförsök är tydligen ok?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela