justerica.blogg.se

Nyårslöften

Publicerad 2013-01-04 12:58:24 i Personligt,

Hiss eller diss?

Jag brukar aldrig ha några nyårslöften för det blir aldrig att jag håller dom. Men iår har jag funderat på om jag skulle ge det ett nytt försök.... Det blir isf många små löften ihopklumpat till ett stort: Att hålla mig till människor som gör mig lycklig och göra saker som får mig att må bra!

Prio ett detta år blir mig själv.
Jag är dålig på att lyssna på mig själv och låta mig själv känna. Och har alltid varit. Jag skjuter gärna undan tankar och problem och lägger locket på och låtsas som att det regnar. Vilket i sin tur leder till att jag blir avtrubbad, avstängd, oengagerad och på dåligt humör. Det får vara slut på det nu!

Finns det något jag lärt mig under mina 25 år så är det att känna är bättre än att inte känna. Skratta, skrik, gråt - stäng för helvete bara inte av! (ursäkta!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela