justerica.blogg.se

Nä, det blev ingen morgonträning

Publicerad 2013-01-15 09:32:06 i Allmänt,

Ni som inte vill höra mig klaga kan sluta läsa här...

Ajajaj! Jag skulle vilja skriva varje fult ord jag kan men jag låter bli. Säger istället "fy fan för att vara kvinna!!!"

Jag har knappt sovit på hela natten så när klockan ringde 5.30 stängde jag av den så fort jag kunde! Usch, jag kan knappt stå rakt. Fosterställning är just nu det skönaste, men så kan jag ju inte ligga hela dagen! Jag kämpade mig tillslut upp ur sängen och tog mig sakta men säkert mot jobbet..

Och panodil är uteslutet just nu för jag tog mitt levaxin nyss och då får jag inte ta något annat på minst två timmar. Suck... Det är bara till att bita ihop och le...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela