justerica.blogg.se

Mysig stund med mitt hjärta

Publicerad 2013-01-10 15:10:01 i Allmänt,

Jag hittade inte pausknappen så jag slet fram sminket och försökte sminka bort tröttheten, slängde på mig lite kläder, messade Erika och 30 minuter senare möttes vi för lunch innan hon skulle jobba! <3 Jag älskar när folk kan vara impulsiva och spontana med mig ;) Tack älskling för en mysig timme!

Jag passade även på att springa in på Konsum när jag ändå var ute så nu klarar jag mig ett par dagar till ;) MEN jag ska bojkotta Konsum! Jag har funderat på det länge men av bekvämlighet så har jag hängt kvar... Det är dyrt, inte alls lika brett utbud, ofräscht, inte lika färskt som på andra ställen och (en bild säger mer än tusen ord);

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela