justerica.blogg.se

Min nya vän

Publicerad 2013-01-14 13:01:47 i Allmänt,

Åhuuaaa så trött jag blev nu efter lunchen! Men nu är det bara ca tre timmar kvar av denna arbetsdag! :)

Sitter just nu och pillar lite med min kalender. Skriver in jobbschema och lite annat viktigt, man måste ju ha koll på sig själv - för det har ju ingen annan nu när man är "vuxen".. Jag har ingen bra relation till kalendrar, jag köper en ny kalender varje år, använder den flitigt i nån månad och sen hamnar den längst ner i nån låda. Som alla dom andra.. Jag gillar själva idén och det är ju faktiskt lite roligt att skriva in och planera, kika framåt och titta tillbaka och minnas men det är kanske helt enkelt inte min grej. Egentligen. Men jag ger det en ny chans. Som varje år. Så får vi se hur länge det håller denna gången..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela