justerica.blogg.se

Min dag

Publicerad 2013-01-24 23:33:39 i Allmänt,

Denna dagen har flugit förbi..! Jag har haft fullt upp, därför det varit kass uppdatering!

Startade med säng och tevemys med mini. Sen gjorde jag mig oordning och donade lite här hemma. Tog tag i disken och röjde undan lite.. Sen lunchade jag med mamma, fast vi hämtade mat idag och åt på jobbet, dom hade mycket att göra.. Planen var sedan att träffa Mia men hon mådde inte bra så det blev inställt. Då passade jag på att tvätta lite och varvade samtidigt ner med lite läsning.. Vid tre mötte jag upp Jief för en fika och sen var det dags för käk och träning!

Marlene och Nero (hennes hund) kom hit när hon slutat jobbet och vi begav oss mot gymet :) Hundarna var kvar här hemma. Föräldrarfritt. Men dom skötte sig fint :) Träningen gick bra! Vi testade ett nytt schema idag så vi får väl se hur det känns i morgon...

Efter träningen gick vi hem hit allihop och åt och bara hängde lite :) Nu ligger vi nerbäddade, Admir och mini sover redan och jag läser lite.. Tröttnar aldrig på dessa böcker...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela