justerica.blogg.se

Leker lite på jobbet

Publicerad 2013-01-23 11:10:51 i Allmänt,

Hallå där ;)
Idag var det dags för en tidig morgon igen. Jag hade ett glapp mellan jobbpassen så då passade jag på att träna lite! Körde överkropp idag, näst sista överkroppspasset innan det är dags för nytt schema :) Men min arm jävlas konstigt nog fortfarande, jag måste sträckt den rejält..?! Det går över och kommer tillbaka och så håller det på. Har ju haft ont till&från i snart två veckor nu så jag borde kanske kolla upp det snart om det inte släpper... Smörjer med en kräm som ska hjälpa samt knaprar lite inflammationshämmande piller, så förhoppningsvis så ger det med sig snart! Får vila armen helt enkelt :)

Men men, nog om det. Efter träningen var det dags för jobb igen! Och jobbschemat ser likadant ut idag som igår: 9.30-7.00. Och jag lekte precis lite frisör här :) Att han bara vågar! Haha!

Nu är det ett par lugna timmar fram till sjukgymnasten i eftermiddag så jag ska nog koppla av med en bok medan han lirar lite Xbox :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela