justerica.blogg.se

Hem ljuva hem

Publicerad 2013-01-14 17:55:51 i Allmänt,

Efter 12 timmar på vift så har jag nu hittat hem igen! Jag och älsklingen startade dagen redan 5.30 idag. Efter lite frukost så drog vi mot gymet där jag körde ett hårt benpass och vid 8.00 var det dags för jobb. Så medan jag var på jobbet var älsklingen hemma och mös med Mini.. Lyx! Han började sedan jobba vid 14 och jag slutade vid 16 så denna veckan är en sån där då vi går om varandra... Tråkigt men det är som det är, man får göra det bästa av det helt enkelt ;)

Efter jobbet mötte jag upp Anna för en snabbkkaffe på Espresso House! Mys! Och nu har jag och mini precis varit ute på en kisserunda så nu ska jag gå igenom kyl och frys och fundera ut någon middag! Har ingen fantasi idag så får se hur detta slutar... Kvällen är fortfarande oplanerad. Dyker det inte upp något roligt blir det nog bara lugnt.. Lite tända ljus och en mysig film eller en bok kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela