justerica.blogg.se

Gårdagens mat

Publicerad 2013-01-08 18:20:00 i Träning & Kost,

Jag ska börja med mina mat&träningsinlägg lite lätt igen.. Men denna gången av en helt annan anledning än sist. Då ville jag ha koll på allt till en överdrift för att tappa några kilo (som jag egentligen inte behövde tappa) och räkna kalorier. Och det gick över styr! Så skillnaden denna gången är att jag äter det jag vill och det jag mår bra av - utan att ha överdriven koll! Det enda jag vill och behöver ha koll på är om magen protesterar och isåfall mot vad.. 

Frukost: verum drickyoghurt (laktosfri) och en kopp kaffe

Lunch: Risgrynsgröt (laktosfri) med lite socker och kanel, knäckebröd (glutenfritt) med kaviar, ett glas vatten och vitaminer

Middag: Köttsoppa, knäckebröd (glutenfritt) med smör och avocado, ett glas vatten, vitaminer och celsius

Kvällsmat: Risgrynsgröt (laktosfri) med lite socker och kanel och en apelsin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela