justerica.blogg.se

Frisk på tisdag

Publicerad 2013-01-03 20:01:00 i Allmänt,

Jepp, det är mitt mål...

Har nu varit sjuk en vecka och det börjar faktiskt vända (ta i trä)! Visst, jag har fortfarande rejält ont i halsen när jag vaknar men jämför man den smärtan med hur det var för ett par dagar sedan så är det piece of cake..! Jag knaprar ifs fortfarande piller, halstabletter och tar amerikans dundermedicin på kvällarna men snart kan jag nog trappa ner på det :)

Anledningen till att tisdag blev dagen då jag vill vara helt frisk igen är för att det är min första lediga dag nästa vecka, lr rättare sagt "halvledig" - och förhoppningsvis kan jag börja köra lite lätt på gymet då! Jag vill ju inte starta för tidigt för då blir jag väl dålig igen...

Men jag tänkte faktiskt att jag skulle smygstarta med lite längre promenader nu i helgen. Dels för att jag inte orkar vara still längre, dels för att se hur kroppen känns. Jag har ju bara gått runt kvarteret nu sista veckan...! Så håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela