justerica.blogg.se

Dagens mat

Publicerad 2013-01-08 21:33:00 i Träning & Kost,

Idag har det blivit få, men väldigt mättande mål. Jag var egentligen inte hungrig när det var dags för kvällsmat men tvingade ändå i mig lite. Annars hade suget kommit senare ikväll och så hade jag fallit för frestelsen... Och sedan mått kasst..

Fukost: Verum yoghurt (laktosfri), knäckebröd (glutenfritt) med smör, två skivade kokta ägg med grönsakskrydda, vatten och en kopp te

Sen lunch/tidig middag: Babyspenat, paprika, räkor, två (pinsamt små) kokta ägg, 1/2 avocado, skagenröra, vatten, vitaminer och omega3 (här blev det protester från magen, jag misstänker att det var skagenröran, eller helt enkelt för mycket ägg)

När jag kom till jobbet: En celsius

Kvällsmat: 1/2 kvarg vanilj (ej laktosfri), frysta hallon, färska blåbär, en kopp te med honung och mjölk (vanlig), ett glas vatten och vitaminer

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela