justerica.blogg.se

Tisdagsmys

Publicerad 2013-02-27 13:45:23 i New in,

Hade en urmysigt kväll med Katrin igår ❤ Jag skyndade hem direkt efter jobbet, kastade i mig lite mat, kopplade mini och sen pös vi hem till henne för att kika på nya lyan! Och den var verkligen jättefin!! Bra där gumman!

Efter några timmars mys där hemma bestämde vi oss för att gå och hämta mitt paket från Nelly och sen vidare hem till mig.. Vi velade som f-n mellan gym och vin - men vinet segrade tillslut! Så resten av kvällen gick vi (läs jag) mannekäng :) Provade skorna hundra gånger och visade även upp mina nya byxor. Har fortfarande inte bestämt till 100% om jag ska ha kvar dom eller lämna tillbax dom. Dom känns lite stora och det finns nog tyvärr inte mindre att få tag på?! Hon i butiken har ringt runt som en galning och dom är slut överallt :( Två par av skorna (dom gröna och blå) satt som en smeck! De andra två paren var tyvärr inte så bra så dom ska skickas tillbax om inte någon utav tjejerna vill ha dom..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela