justerica.blogg.se

Mysmåndag

Publicerad 2013-02-25 23:28:05 i Allmänt,

Finns det något bättre än att vara ledig en måndag..? Nej, jag tror inte det!

Startade dagen på gymet. Träningen gick bra men sedan plågade Jesper mig! Fy fan vilken smärta! Han klämde på nerver som jag inte visste att jag hade. Om det hade varit möjligt skulle jag sjunkit genom både massagebänk och golvet!! Så nu har jag fått lite tips på vad jag kan göra så förhoppningsvis lättar smärtan snart :)

Efter gymet kom Angelica med sin lille fis så större delen utav eftermiddagen njöt jag av bebismys! Kvällen har sedan spenderats med Erika. Vi har ätit tacos, smuttat på vin och tittat på Twilight.. Nu ligger jag i sängen och väntar på att kärleken ska komma hem från jobbet. Måste försöka sova snart för i morgon är det dags att jobba lite igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela