justerica.blogg.se

Lång men härlig dag

Publicerad 2013-02-07 00:02:25 i Allmänt,

Idag har jag njutit av min ledighet! Gick upp strax innan åtta och mös med frukost framför teven :) Vid tio fick jag besök av Hagbloms för lite fix här hemma och sen tog jag det bara lugnt fram till klockan två då jag packade både min och älsklingens väska för gymet!

På vägen hem stannade vi till på Zorbaz och tog med oss käk hem. Lite vardagslyx. Lathet. Och ont om tid.. För vid 17.45 skulle vi vara på Röda gatan och kolla fotboll. Bosnien spelade! Amir, Jia, Mirsad, Kikki och Adnan trillade så småningom också in och vi kollade även Sverigematchen. Självklart!

Nu ligger vi i sängen och ska varva ner och sova! I morgon är det dags för jobb igen. Kvällspass. Det är helt sjukt vad tiden rusar iväg...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela