justerica.blogg.se

Kryper ner efter en bra dag

Publicerad 2013-02-28 23:09:48 i Allmänt,

Det var en lugn och bra dag på jobbet idag. Jobbade bara "halvdag" också (8-16) så tiden rusade förbi!

Eftermiddagen/kvällen har varit lugn. Stannade till och handlade lite på vägen hem och sen fixade jag lite käk och ordnade även med matlåda och mellanmål tills i morgon.. Sen landade jag på soffan, mös med mini och njöt :) Sen kom Jasmin och Johanna och hämtade mig för en fika så vi spenderade ett par timmar på Wayne's Coffee. Sprang även på Ash så vi planerade in en eventuell date i morgon kväll ❤

Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova. Måste upp tidigt i morgon, senast 6, så jag måste försöka få min sömn...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela