justerica.blogg.se

En kväll i kärlekens tecken

Publicerad 2013-02-12 22:02:56 i Allmänt,

Precis när jag klev ut ut duschen förut så ringde telefonen. Det var min söta lilla fru i andra änden "du, jag ska köpa strumpor, är vid Funkabo. Sätt på kaffe för nu kommer jag!" Haha söt! Strax efter att hon kommit så trillade nästa gull in och strax efter det ett hjärta till ;) Så vi satt här hemma och mös en stund. Jag, Jia, Katrin och Marlene. Vid sju blev jag och Marlene lämnade ensamma så då lyxade vi till det lite extra med urgod fruktsallad :)

Nu ligger jag nerbäddad i sängen och tänkte försöka somna i tid för en gångs skull..! Mannen ska sova hos sig inatt så det kommer bli ensamt i den stora sängen. Det är tur att jag har min lilla tjej här <3 Ska varva ner lite med en bok tänkte jag. Det blir Twilight ännu en gång då jag läst ut alla de andra böckerna jag köpt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela