justerica.blogg.se

Nästa veckas träning

Publicerad 2012-12-16 17:55:00 i Träning & Kost,

Det är lugnt på jobbet just nu, vi sitter och tittar på reprisen av "aldrig mera fet" och det ledde ju självklart till att jag blev träningssugen! Så nu sitter jag här och planerar nästa veckas träning! Jag älskar när allt är inbokat och att jag vet när och vad som gäller!
 
Såhär ser alltså nästa vecka ut;
Måndag: indoor + mage/rygg-pass
Tisdag: PT-pass
Onsdag: PT-pass + mage/rygg-pass
Torsdag: någon form av kondition
Fredag: någon form av kondition / vila
Lördag: överkropp
Söndag: ben
 
Får se om det blir någon ändring efter PT-passen, jag vet ju inte alls vad han har tänkt sig och vilka övningar jag får eller hur schemaupplägget ser ut! Spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela