justerica.blogg.se

Min dag - so far

Publicerad 2012-12-12 16:16:00 i Allmänt, Träning & Kost,

Klockan ringde redan 4.45 i morse. Mannen drar till jobbet tidigt så då är det skönt att passa på att gå upp med honom annars blir det lätt att man ligger kvar alldeles för länge. Så efter lite frukost och mys med vavvan så mötte jag upp mamma och två av hennes kollegor och gick bort till Domkyrkan och mös med lite Lucia. Sen skyndade jag bort till gymet för idag var det dags att ge benen en rejäl omgång. Sista rycket nu innan det är dags för nytt schema nästa vecka! Och nu, 7 timmar senare är det dags för dagens andra pass. Jag brukar inte träna två gånger på samma dag men jag gillar detta passet så då får det blir så :)

 
Två av maskinerna jag körde i morse, båda baksida lår!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela