justerica.blogg.se

För dig gör jag allt

Publicerad 2012-12-19 22:42:54 i Personligt,

Jag hade precis ett långt samtal med den person som känner mig bättre än mig själv... Tankarna snurrar - för jag vet att hon har rätt. Hon är en klok kvinna och hon kan läsa mig som en öppen bok. Hon kan mer än så.. Hon vet vad jag känner och tänker innan jag ens vet det själv och hon sätter ord på mina känslor när jag inte själv förstår dom och hon ser så mycket mer än det jag väljer att visa. Hon är den finaste jag har och jag har inte behandlat henne på det sätt hon förtjänar. Och jag skäms. Och jag är för feg för att säga det högt...

Hon är en kvinna att se upp till! Och hon förtjänar all respekt i världen.. Hon är den enda som är ärlig - även när sanningen gör ont. Och det älskar jag henne för. Hon är systern jag aldrig fick. Det är få här i världen som får uppleva en sån vänskap!!

Vårt samtal gav mig mycket att tänka på, nytt perspektiv och nya prioriteringar här i livet. Allt hon vill är att jag ska må bra och för hennes skull, och min egen, så är det vad jag ska kämpa för...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-19 23:50:39

Jag älskar dej.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela