justerica.blogg.se

Fjärde gången kanske fungerar bättre?

Publicerad 2012-12-12 15:34:00 i Allmänt,

Ok, första inlägget på nya bloggen.. Min fjärde blogg, jag har gett upp hoppet om alla de andra, då jag blir bara förvirrad, tankspridd och nere av gamla inlägg så då är det lika bra att börja på ny kula :) Så jag hopppas att några av de gamla läsarna hittar tillbaka till mig och kanske även några nya :)
 
I denna blogg blir det rätt mycker fokus på min träning och kost. Jag har investerat i mig själv och kört med personlig tränare nu sedan i september och har kommit in i det riktigt bra :) Så för att peppa mig själv, och även kanske någon annan så blir det endel inlägg om just det. Men det lär självklart även dyka upp inlägg om mig och min vardag och mitt liv och allt roligt och mindre roligt som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela