justerica.blogg.se

Behöver starta om

Publicerad 2012-12-28 12:36:55 i Personligt,

Snyftmusik på radion och allmän mysstämning på jobbet gör inte saken bättre just nu. Jag behöver musik man kan "sjunga" falskt till och som man kan dansa och skaka rumpa till! Jag vill sätta upp håret i en lillaMy- frisyr, skita i sminket och hoppa i en mysdress.. Jag behöver fula mig helt enkelt. Släppa ut knasbollen som bor i mig och bara flippa ur. Jag behöver skratta och le! ;)

3 timmar kvar på jobbet, sen ska jag cykla hemåt, pussa på mini, höja musiken och skaka loss, ta en dusch och börja om! Runt sex kommer Anna, Faruk och lille Ellie och den ungen är ju ren lycka i en liten kropp! När jag får se henne le och skratta och ha henne i min famn så kommer alla dagens problem vara som bortblåsta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela